​Як повернути гроші за кредит?

Шановний клієнте! 

Важлива інформація до Вашої уваги. 

З 01.10.2024 Національний банк України тимчасово на пів року встановив обмеження щодо грошових переказів для фізичних осіб. 

Щомісячний ліміт на перекази форматом «з картки на картку» встановлюється банком, який видав Вашу картку. 

Цей ліміт стосується вихідних переказів між фізичними особами в межах одного банку. 

Операції за реквізитами IBAN не обмежуються. 

Якщо Вам необхідно погасити кредит у нашому сервісі, але Вами досягнуто ліміту на банківській картці, ми рекомендуємо наступне рішення.

Докладніше з лімітами можна ознайомитись на сайті чи у застосунку банків, картками яких Ви користуєтеся.

Інструкція для клієнтів ТОВ “СОС Кредит” щодо погашення заборгованості по кредиту у разі виникнення проблем з лімітами, встановленими на карті вашим банком

***

Шановні клієнти,

Відповідно до меморандуму, підписаного між банками та платіжними системами, були впроваджені ліміти на перекази між картками, що базуються на ризик-орієнтованому підході. Ліміт встановлюється банком індивідуально для кожного клієнта та може становити від 50 000 грн до 150 000 грн на місяць.

У разі перевищення зазначеного ліміту, для погашення заборгованості за кредитом у нашій фінансовій компанії ми рекомендуємо наступні альтернативні способи:
1. Зняття коштів через касу банку або банкомат.
2. Погашення заборгованості через термінал за реквізитами або в касі будь-якого банку України.

Звертаємо вашу увагу, що платежі через касу банку або термінал можуть надходити на рахунок з певною затримкою. У такому разі компанія отримає підтвердження про ваше погашення не в день оплати, а через 1-2 банківські дні.

Дякуємо за розуміння!

***

Це оплата за реквізитами. На сайті в застосунку свого банку обираєте розділ переказ за реквізитами. Наші реквізити для оплати IBAN: UA653005280000026501455000673. Просимо обов’язково вказувати свій ПІБ, номер договору та ІПН.

Якщо Вам необхідно активувати послугу пролонгації, але Вами досягнуто ліміту на банківській картці, ми рекомендуємо наступне рішення.

Завдяки власному IBAN відправити необхідну суму на рахунок в іншому банку, картку якого Ви також маєте і на якій не досягнуто ліміту, та за допомогою цих коштів активувати послугу. 

Наголошуємо, що активація послуги пролонгації відбувається виключно за допомогою особистого кабінету користувача — через банківську картку.

У разі виникнення запитань рекомендуємо звертатися до служби підтримки сервісу.

SOS CREDIT ™ пропонує відразу декілька варіантів погашення боргових зобов’язань. Клієнт обирає той, що буде зручнішим особисто для нього.

Для цього знадобляться дані кредитного договору та точна сума боргу — з урахуванням процентів. Таку інформацію можна дізнатися в особистому кабінеті або за номером телефону служби підтримки: 0 (800) 211 767. Години роботи: з 08:00 до 21:00 (щоденно).

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ! При погашенні кредиту за допомогою платіжного термінала, каси Укрпошти чи банку, зарахування коштів відбувається протягом 3-х банківських днів. Це слід обов’язково враховувати, щоб вона відбулася вчасно. 

При погашенні карткою на сайті або за допомогою особистого кабінету, зарахування коштів відбувається миттєво. Рекомендуємо здійснювати її саме таким чином. 

У зв’язку з проведенням на сайті технічних робіт щоденно у період з 23:50 до 00:10, процедура погашення кредиту недоступна.