Запитання та відповіді

  1. Повідомлення для Клієнтів, які відносяться до захищеної категорії відповідно до Закону України «Про споживче кредитування»arrow
  2. Інформація про кредитуванняarrow
  3. Використання BankID при подачі заявкиarrow
  4. Порядок врегулювання простроченої заборгованості згідно чинного законодавстваarrow
  5. Розрахунок реальної річної відсоткової ставкиarrow
  6. Відомості про структуру власності Товариства згідно постанови Національного Банку Україниarrow
  7. Визначення строку та суми кредитуarrow
  8. Приклад договору про надання коштів у кредитarrow
  9. Позиція НБУ щодо чинності договорів, які підписані онлайнarrow
  10. Надання інформації згідно п.3. ч.2. ст. 12 Закону України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”arrow
  11. Врегулювання спірних питаньarrow
  12. Що робити, якщо не приходять SMS- або email-сповіщення?arrow
  13. Зміна реквізитів розрахункового рахунку на міжнародний стандарт IBANarrow
  14. Як захистити свій номер мобільного телефону від шахраїв?arrow
  15. До уваги військовослужбовцівarrow
  16. Потенційне шахрайствоarrow
  17. Я сплатив кредит, але дані в БКІ не оновилися. Що сталося?arrow
  18. Вимоги до фото документівarrow
  19. Примірник договору кредитуванняarrow
  20. Як додати документи та подати заявку на кредит?arrow
  21. Як отримати довідку про закриття кредиту?arrow
  22. Як змінити пароль?arrow
  23. Як змінити e-mail?arrow
  24. Чому я не можу зайти до Особистого Кабінету на сайті?arrow
  25. Як оформити пролонгацію?arrow
  26. Що робити, якщо я отримав відмову по кредиту?arrow
  27. Як підвищити шанси на отримання кредиту?arrow
  28. Максимальна сума кредиту та строк повернення кредитних коштівarrow
  29. Отримали менше грошей, ніж потрібно?arrow
  30. Як отримати знижку на кредити?arrow
  31. Чому я не отримую рішення по своїй заявці у неробочий час?arrow
  32. Чому при оплаті інформація не оновлюється в Особистому Кабінеті?arrow
  33. Після сплати з рахунку знято більше коштів?arrow
  34. Як дізнатися свій номер Договору, якщо не вдається увійти в Особистий Кабінет?arrow
  35. Як залишити відгук про роботу з SOS CREDIT?arrow
  36. Розрахунок процентної ставки за Кредитомarrow
  37. Що таке промокод?arrow
  38. Чи можна виплатити кредит достроково?arrow
  39. Погашення кредиту. Сплата через термінал.arrow
  40. Що буде, якщо Ви не сплатите кредит?arrow
  41. Як виправити помилку “Невірний ІПН”?arrow
  42. Не отримали e-mail?arrow
  43. Ваші транзакції відхиляються?arrow
  44. Скільки разів можна оформити послугу пролонгації кредиту?arrow
  45. Що таке верифікація картки і для чого вона потрібна?arrow
  46. Чи можна подовжити строк користування кредитними коштами?arrow
  47. Як змінити номер мобільного телефону?arrow
  48. Чи потрібно мені заповняти аплікаційну форму при кожному оформленні кредиту?arrow
  49. Я погасив кредит. Коли я зможу подати заявку на кредит знову?arrow
  50. Кому доступний онлайн кредит від SOS CREDIT?arrow
  51. Як швидко кредитні кошти надійдуть на картку?arrow
  52. Чи можливо отримати більше одного кредиту одночасно?arrow
  53. Як система приймає рішення про видачу кредиту?arrow
  54. Чи можна відмовитися від кредиту?arrow
  55. Як швидко ми приймаємо рішення?arrow
  56. Не виходить сплатити платіжною карткою на сайті?arrow
  57. Некоректне відображення зарахування коштів в Iнтернет-банкінгу ПУМБ onlinearrow
  58. Чому я не можу додзвонитися на гарячу лінію в неробочий час?arrow
  59. Чому кредитні кошти не надходять на картку?arrow
  60. Онлайн-кредитування від SOS CREDIT – як це працює?arrow
  61. Які наслідки прострочення?arrow
  62. Погашення кредиту. Сплата карткою.arrow
  63. Погашення кредиту. Сплата банківським переказом.arrow
  64. Якщо у Вас виникли питання по роботі сервісу?arrow
  65. ​Як дізнатися статус заявки?arrow
  66. ​Яка максимальна кількість заявок на кредит?arrow
  67. ​Які умови кредиту в період пролонгації?arrow
  68. Навіщо надавати фото з паспортом у руках?arrow
  69. ​Чи можна подати повторну заявку?arrow
  70. Не приходить СМС з кодом?arrow