Запитання та відповіді

  1. Інформаційне повідомлення про передачу персональних даних третіх осіб, включаючи близьких осіб споживача фінансових послугarrow
  2. Умови дострокового розірвання Договору (оферти) про надання фінансового кредитуarrow
  3. Повідомлення для Клієнтів, які відносяться до захищеної категорії відповідно до Закону України «Про споживче кредитування»arrow
  4. Інформація про кредитуванняarrow
  5. Використання BankID при подачі заявкиarrow
  6. Порядок врегулювання простроченої заборгованості згідно чинного законодавстваarrow
  7. Розрахунок реальної річної відсоткової ставкиarrow
  8. Відомості про структуру власності Товариства згідно постанови Національного Банку Україниarrow
  9. Визначення строку та суми кредитуarrow
  10. Приклад договору про надання коштів у кредитarrow
  11. Позиція НБУ щодо чинності договорів, які підписані онлайнarrow
  12. Надання інформації згідно п.3. ч.2. ст. 12 Закону України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”arrow
  13. Врегулювання спірних питаньarrow
  14. Що робити, якщо не приходять SMS- або email-сповіщення?arrow
  15. Зміна реквізитів розрахункового рахунку на міжнародний стандарт IBANarrow
  16. Потенційне шахрайствоarrow
  17. Я сплатив кредит, але дані в БКІ не оновилися. Що сталося?arrow
  18. Примірник договору кредитуванняarrow
  19. Як отримати довідку про закриття кредиту?arrow
  20. Як змінити пароль?arrow
  21. Як змінити e-mail?arrow
  22. Чому я не можу зайти до Особистого Кабінету на сайті?arrow
  23. Як оформити пролонгацію?arrow
  24. Що робити, якщо я отримав відмову по кредиту?arrow
  25. Як підвищити шанси на отримання кредиту?arrow
  26. Максимальна сума кредиту та строк повернення кредитних коштівarrow
  27. Отримали менше грошей, ніж потрібно?arrow
  28. Чому я не отримую рішення по своїй заявці у неробочий час?arrow
  29. Чому при оплаті інформація не оновлюється в Особистому Кабінеті?arrow
  30. Після сплати з рахунку знято більше коштів?arrow
  31. Як дізнатися свій номер Договору, якщо не вдається увійти в Особистий Кабінет?arrow
  32. Як залишити відгук про роботу з SOS CREDIT?arrow
  33. Розрахунок процентної ставки за Кредитомarrow
  34. Що таке промокод?arrow
  35. Чи можна виплатити кредит достроково?arrow
  36. Погашення кредиту. Сплата через термінал.arrow
  37. Що буде, якщо Ви не сплатите кредит?arrow
  38. Не отримали e-mail?arrow
  39. Ваші транзакції відхиляються?arrow
  40. Скільки разів можна оформити послугу пролонгації кредиту?arrow
  41. Що таке верифікація картки і для чого вона потрібна?arrow
  42. Чи можна подовжити строк користування кредитними коштами?arrow
  43. Як змінити номер мобільного телефону?arrow
  44. Чи потрібно мені заповняти аплікаційну форму при кожному оформленні кредиту?arrow
  45. Я погасив кредит. Коли я зможу подати заявку на кредит знову?arrow
  46. Як швидко кредитні кошти надійдуть на картку?arrow
  47. Чи можливо отримати більше одного кредиту одночасно?arrow
  48. Чи можна відмовитися від кредиту?arrow
  49. Не виходить сплатити платіжною карткою на сайті?arrow
  50. Чому я не можу додзвонитися на гарячу лінію в неробочий час?arrow
  51. Чому кредитні кошти не надходять на картку?arrow
  52. Які наслідки прострочення?arrow
  53. Погашення кредиту. Сплата карткою.arrow
  54. Погашення кредиту. Сплата банківським переказом.arrow
  55. ​Як дізнатися статус заявки?arrow
  56. ​Яка максимальна кількість заявок на кредит?arrow
  57. Не приходить смс з кодом?arrow