Запитання та відповіді
- Що таке верифікація картки і для чого вона потрібна?
- Реструктуризація для Клієнтів! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
- Як швидко кредитні кошти надійдуть на картку?
- Інформаційне повідомлення про передачу персональних даних третіх осіб, включаючи близьких осіб споживача фінансових послуг
- Умови дострокового розірвання Договору (оферти) про надання фінансового кредиту
- Повідомлення для Клієнтів, які відносяться до захищеної категорії відповідно до Закону України «Про споживче кредитування»
- Інформація про кредитування
- Використання BankID при подачі заявки
- Порядок врегулювання простроченої заборгованості згідно чинного законодавства
- Розрахунок реальної річної відсоткової ставки
- Відомості про структуру власності Товариства згідно постанови Національного Банку України
- Визначення строку та суми кредиту
- Приклад договору надання коштів у позику в тому числі на умовах фінансового кредиту (у вигляді кредитної лінії) – для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
- Позиція НБУ щодо чинності договорів, які підписані онлайн
- Надання інформації згідно п.3. ч.2. ст. 12 Закону України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”
- Врегулювання спірних питань
- Що робити, якщо не приходять SMS- або email-сповіщення?
- Зміна реквізитів розрахункового рахунку на міжнародний стандарт IBAN
- Потенційне шахрайство
- Я сплатив кредит, але дані в БКІ не оновилися. Що сталося?
- Примірник договору кредитування
- Як отримати довідку про закриття кредиту?
- Як змінити пароль?
- Як змінити e-mail?
- Чому я не можу зайти до Особистого Кабінету на сайті?
- Як оформити пролонгацію?
- Що робити, якщо я отримав відмову по кредиту?
- Як підвищити шанси на отримання кредиту?
- Максимальна сума кредиту та строк повернення кредитних коштів
- Отримали менше грошей, ніж потрібно?
- Чому я не отримую рішення по своїй заявці у неробочий час?
- Чому при оплаті інформація не оновлюється в Особистому Кабінеті?
- Після сплати з рахунку знято більше коштів?
- Як дізнатися свій номер Договору, якщо не вдається увійти в Особистий Кабінет?
- Як залишити відгук про роботу з SOS CREDIT?
- Розрахунок процентної ставки за Кредитом
- Що таке промокод?
- Чи можна виплатити кредит достроково?
- Погашення кредиту. Сплата через термінал.
- Що буде, якщо Ви не сплатите кредит?
- Не отримали e-mail?
- Ваші транзакції відхиляються?
- Скільки разів можна оформити послугу пролонгації кредиту?
- Розрахунок процентної ставки
- Чи можна подовжити строк користування кредитними коштами?
- Як змінити номер мобільного телефону?
- Чи потрібно мені заповняти аплікаційну форму при кожному оформленні кредиту?
- Я погасив кредит. Коли я зможу подати заявку на кредит знову?
- Істотні характеристики/Попередження
- Чи можливо отримати більше одного кредиту одночасно?
- Чи можна відмовитися від кредиту?
- Не виходить сплатити платіжною карткою на сайті?
- Чому я не можу додзвонитися на гарячу лінію в неробочий час?
- Чому кредитні кошти не надходять на картку?
- Які наслідки прострочення?
- Погашення кредиту. Сплата карткою.
- Погашення кредиту. Сплата банківським переказом.
- Як дізнатися статус заявки?
- Яка максимальна кількість заявок на кредит?
- Не приходить смс з кодом?