Порядок розгляду ТОВ «СОС КРЕДИТ» звернень споживачів фінансових послуг

Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «СОС КРЕДИТ» має право звернутися до Товариства як надавача фінансових послуг, а ТОВ «СОС КРЕДИТ» (далі – Товариство) розглядає звернення у встановлений чинним законодавством строк.

Товариство турбується, щоб права споживачів фінансових послуг були максимально захищені. З цією метою, Товариство інформує споживачів фінансових послуг про умови отримання фінансових послуг, щодо діяльності Товариства як фінансової установи, дотримується/виконує відповідні вимоги, передбачені чинним законодавством України стосовно захисту прав споживачів, зокрема, але не виключно, Законами України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”, “Про захист прав споживачів”, Закону України “Про споживче кредитування”, Закону України «Про звернення громадян».

Звернення споживачів фінансових послуг чи його представника/уповноваженої особи передбачає надання його (її) згоди на оброблення, використання персональних даних відповідно до Закону «Про персональні дані» під час опрацювання звернення/скарги та надання інформації до Національного банку України, в разі отримання запиту, а також їх поширення в разі пересилання за належністю.

Споживачі фінансових послуг мають право в письмовій або усній формі, з урахуванням вимог визначених Законом України «Про звернення громадян», направити Товариству заяви (клопотання) та скарги (звернення).

З метою отримання необхідного захисту своїх прав та урегулювання спірних питань (у разі їх виникнення), споживачів фінансових послуг, що надаються Товариством, мають право звертатись безпосередньо до:

Товариства за телефонним номером: 0 (800) 211 767, або написати листа на адресу електронної пошти (electronic mail): support@sos-credit.com.ua. У темі такого листа слід зазначити: «Захист прав споживача ПІБ», де замість «ПІБ» слід вказати прізвище, ім’я та по батькові споживача, права якого, на думку особи, яка звертається, є потреба захистити.

Окрім цього, споживачі фінансових послуг має право звернутися зі скаргою стосовно надання фінансової послуги безпосередньо до таких державних органів України, а саме:

Національний банк України:
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Телефон для довідок: (044) 253-01-80
Факс: (044) 230-20-33, (044) 253-77-50
Офіційний сайт:  bank.gov.ua,

Гіперпосилання на розділ «Захист прав споживачів» на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України, де розміщено інформацію про розгляд звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Гіперпосилання на розділ «Звернення громадян» на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals 

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів:
Адреса: 01001, місто Київ, вулиця Бориса Грінченка, будинок 1
Веб-сайт: dpss.gov.ua
Електронна пошта: info@dpss.gov.ua

Інформація про реквізити органу, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг (адреса, номер телефону тощо), а також реквізити органів з питань захисту прав споживачів:

Національний банк України, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
Адреса: 01601, місто Київ, вулиця Інститутська, 9.
Режим роботи:
Понеділок – четвер з 09:00 до 18:00
П’ятниця – з 09:00 до 16:45
Обідня перерва з 13:00 до 13:45
Телефон довідкової телефонної служби:
(044) 230-18-44,Інформація для довідок:
Тел. 0 800 505 – 240
Факс: (044) 230-20-33
Веб-сайт: bank.gov.uaГіперпосилання на розділ «Захист прав споживачів» на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України, де розміщено інформацію про розгляд звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protectionГіперпосилання на розділ «Звернення громадян» на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals 
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Адреса: 01001, місто Київ, вулиця Бориса Грінченка, будинок 1
Телефон:(044) 279 12 70 – приймальня;
(044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія
факс:(044) 279-48-83
Веб-сайт: dpss.gov.ua
Електронна пошта: info@dpss.gov.ua

Порядок взаємодії зі споживачами фінансових послуг та порядок розгляду звернень споживачів:

https://soscredit.ua/wp-content/uploads/2023/11/poryadok-rozglyadu-zvernenn-spozhivachiv.pdf

Гіперпосилання на вебсторінку, де розміщено інформацію про порядок і процедуру захисту персональних даних:

https://soscredit.ua/wp-content/uploads/2022/01/polozhennya-pro-obrobku-ta-zahist-personalnih-danih.pdf

Повідомлення для Клієнтів, які відносяться до захищеної категорії відповідно до Закону України «Про споживче кредитування»:

https://soscredit.ua/wp-content/uploads/2022/09/informacziya-dliya-zahishhenoyi-kategoriyi.pdf