ЧОМУ Я НЕ МОЖУ ЗАЙТИ ДО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ НА САЙТІ?

Якщо у Вас виникли складнощі з авторизацією на сайті SOS CREDIT, причини можуть бути в наступному:

  • Логін (номер телефону) і/або пароль введені невірно.
  • Під час введення пароля увімкнена російська розкладка на клавіатурі.

Як виправити ситуацію?

  • Перевірити коректність e-mail і пароля, які були вказані при реєстрації. Ввести вірні дані.
  • Змінити e-mail, якщо Ви не пам’ятаєте адресу електронної пошти або доступ до неї втрачений.
  • Змінити пароль, скориставшись формою відновлення пароля на сторінці авторизації.

Зверніть увагу, логін і пароль — це конфіденційна інформація, яка забезпечує безпеку клієнтам компанії SOS CREDIT. Не розголошуйте дані для входу в Особистий Кабінет третім особам.

 

Нагадуємо, що найшвидший шлях врегулювання будь-яких питань — прямий контакт з нами:
support@sos-credit.com.ua