Сума кредиту:
Строк платежу:
Ввести промокод

Термін дії промокоду закінчився

Промокод активовано

Калькулятор Приклади розрахунків Остаточний розрахунок буде надано після проходження реєстрації та підтвердження Клієнтом суми та строку кредиту при поданні заявки!

 

 
Сума до повернення (період 1), грн
 

Сума до повернення (період 1), грн
 

Сума до повернення за другий платіж складається з: - щоденні проценти - щоденна комісія - тіло

 

Это расходы потребителя, связанные с получением, обслуживанием и возвратом кредита. Комиссии и другие обязательные платежи за сопроводительные услуги не начисляются.

 

 

Деталі кредиту
Ввести промокод

Термін дії промокоду закінчився

Промокод активовано

Калькулятор Приклади розрахунків Даний розрахунок не є кредитним калькулятором в розумінні Постанови НБУ № 100 від 05.10.2021. остаточний розрахунок буде надано після проходження реєстрації тут

ЯК ЗМІНИТИ НОМЕР МОБІЛЬНОГО ТЕЛЕФОНУ?

Компанія пропонує два варіанти заміни номера телефону:

  • Без входу в Особистий Кабінет. Для цього перейдіть за посиланням https://cabinet.soscredit.ua/recovery. У заявці для відновлення доступу введіть Ваш новий номер телефону. На новий номер телефону надійде код авторизації, що потрібний для підтвердження доступу. Далі система направить Вас на верифікацію особи за допомогою сервісу BankID НБУ. Виберіть свій банк, щоб підтвердити особу. Система автоматично знайде Ваш профіль та прив’яже до нього новий номер телефону.

Зверніть увагу! Прив’язати можливо тільки такий номер, за яким не було спроби реєстрації на нашому сайті.

  • З входом в Особистий Кабінет. Для цього в Особистому Кабінеті перейдіть у розділ “Профіль”. Далі, вкладка “Персональні дані”. На сторінці Ви побачите поле з поточним номером телефону та значок у вигляді олівця біля нього. Натисніть на олівець та у полі для зміни номера телефону введіть Ваш новий номер. Далі необхідно підтвердити номер за допомогою коду авторизації, що надійде Вам у sms-повідомленні.

Зверніть увагу! Змінити номер телефона можливо тільки на такий номер, за яким не було спроби реєстрації на нашому сайті.

Для подальшого входу в Особистий Кабінет, необхідно вводити вже змінений номер мобільного.