ЯК ЗМІНИТИ НОМЕР МОБІЛЬНОГО ТЕЛЕФОНУ?
Ви можете внести необхідні зміни на сторінці Вашого Особистого Кабінету або ж під час авторизації, натиснувши кнопку “Забули пароль або змінився номер телефону?”.
Для подальшого входу в Особистий Кабінет, необхідно вводити вже змінений номер мобільного.
Зверніть увагу! Використовуючи термінали самообслуговування для сплати поточного платежу, необхідно вказувати номер телефону, що був вказаний у заявці по кредиту.
Слід враховувати, що якщо Ви сплачуєте платіж за допомогою терміналу самообслуговування, то кошти у такому разі зараховуватимуться протягом 3-х діб.
Нагадуємо, що найшвидший шлях врегулювання будь-яких питань — прямий контакт з нами: support@sos-credit.com.ua