ЯК ЗМІНИТИ НОМЕР МОБІЛЬНОГО ТЕЛЕФОНУ?

Ви можете внести необхідні зміни на сторінці Вашого Особистого Кабінету або ж під час авторизації, натиснувши кнопку “Забули пароль або змінився номер телефону?”.

Для подальшого входу в Особистий Кабінет, необхідно вводити вже змінений номер мобільного.

Зверніть увагу! Використовуючи термінали самообслуговування для сплати поточного платежу, необхідно вказувати номер телефону, що був вказаний у заявці по кредиту.

Слід враховувати, що якщо Ви сплачуєте платіж за допомогою терміналу самообслуговування, то кошти у такому разі зараховуватимуться протягом 3-х діб.

 

Нагадуємо, що найшвидший шлях врегулювання будь-яких питань — прямий контакт з нами: support@sos-credit.com.ua