Що робити, якщо не приходять SMS- або email-сповіщення?

Звертаємо Вашу увагу, що доставка сповіщень через різноманітні канали зв'язку здійснюється сторонніми комунікаційними операторами, на стороні яких іноді можуть виникати технічні проблеми. 

У випадку, якщо Вам не приходить SMS- або e-mail сповіщення і Ви не можете зайти до Особистого Кабінету, прохання звернутися до нашої служби підтримки за телефоном 0 (800) 211 767 з метою отримання необхідної інформації. Ми обов'язково підкажемо альтернативні варіанти для зручного користування нашим сервісом.

У випадку, якщо Ваше питання стосується погашення кредиту, нагадуємо, що Ви можете сплатити суму боргу в будь-якому відділенні Укрпошти, терміналі або касі банку, детальніше тут (https://soscredit.ua/ru/i/yak-ce-pracyuye/povernuti-kredit).

Оскільки згідно з пунктом 9.2 кредитного договору, клієнт не звільняється від відповідальності щодо погашення кредиту у випадку неотримання сповіщень про вихід на прострочку, нарахування відсотків і т.д. Рекомендуємо при виникненні будь-яких схожих питань звертатися на нашу гарячу лінію 0 (800) 211 767.