ЩО РОБИТИ, ЯКЩО НЕ ПРИХОДЯТЬ SMS- АБО EMAIL-СПОВІЩЕННЯ?
Звертаємо Вашу увагу, що доставка сповіщень через різноманітні канали зв’язку здійснюється сторонніми комунікаційними операторами, у функціонуванні яких іноді можуть виникати технічні проблеми.
У випадку, якщо Вам не приходить SMS- або e-mail сповіщення і Ви не можете зайти до Особистого Кабінету, прохання звернутися до нашої служби підтримки за телефоном 0 (800) 211 767 з метою отримання необхідної інформації. Ми обов’язково підкажемо альтернативні варіанти для зручного користування нашим сервісом.
У випадку, якщо Ваше питання стосується погашення кредиту, нагадуємо, що Ви можете сплатити суму боргу в будь-якому відділенні Укрпошти, терміналі або касі банку. Всі подробиці тут: тут
Оскільки згідно з пунктом 9.2 кредитного договору, клієнт не звільняється від відповідальності щодо погашення кредиту у випадку неотримання сповіщень про вихід на прострочку, нарахування відсотків і т.д. Рекомендуємо при виникненні будь-яких схожих питань звертатися на нашу гарячу лінію 0 (800) 211 767.