​ЧОМУ КРЕДИТНІ КОШТИ НЕ НАДХОДЯТЬ НА КАРТКУ?

Якщо після підписання Договору в Особистому Кабінеті Ви бачите наступне повідомлення – “Гроші по Вашій заявці не перераховані”, як правило, це може означати наступне:

  • Термін дії Вашої банківської картки вийшов.
  • Проблеми процесингу на стороні банку.
  • Ваша банківська картка не призначена для отримання переказів.

Інструкція Ваших подальших дій:

  1. Для початку необхідно звернутися до банку, аби отримати інформацію з вищезазначених пунктів.
  2. Якщо ж чинна Ваша картка не підходить для переведення на неї коштів нашою компанією, то тоді в Особистому Кабінеті необхідно додати картку іншого банку та зробити її основною.
  3. Після успішної верифікації цієї картки, зверніться за одним із номерів нашої гарячої лінії: 0 (800) 211 767, або до чату компанії. Оператор допоможе здійснити повторну виплату коштів на нову картку.

Зауважте, що угода не є активною, до поки кошти не будуть зараховані на Вашу картку. Також, якщо у Вас немає можливості додати іншу картку: заявка скасується автоматично через 24 години.