ЧОМУ КРЕДИТНІ КОШТИ НЕ НАДХОДЯТЬ НА КАРТКУ?
Якщо після підписання Договору в Особистому Кабінеті Ви бачите наступне повідомлення – “Гроші по Вашій заявці не перераховані”, як правило, це може означати наступне:
- Термін дії Вашої банківської картки вийшов.
- Проблеми процесингу на стороні банку.
- Ваша банківська картка не призначена для отримання переказів.
Інструкція Ваших подальших дій:
- Для початку необхідно звернутися до банку, аби отримати інформацію з вищезазначених пунктів.
- SOS CREDIT переказує кошти виключно на банківську картку, яка була вказана основною на момент подачі заявки.
- Якщо після подачі заявки чи помилки виплати коштів клієнт змінює основну картку — повторна виплата на нову картку не здійснюється.
Рекомендуємо 2 варіанти рішення:
- Зачекати 24 години з моменту, коли сталася помилка видачі коштів — заявка скасується автоматично. Після цього можна подати нову заявку з актуальною карткою.
- У розділі “Банківські картки” зробіть основною стару картку та зверніться на гарячу лінію 0 (800) 211 767 для повторної спроби видачі коштів.
Зауважте, що угода не є активною, до поки кошти не будуть зараховані на Вашу картку.