​ЧОМУ КРЕДИТНІ КОШТИ НЕ НАДХОДЯТЬ НА КАРТКУ?

Якщо після підписання Договору в Особистому Кабінеті Ви бачите наступне повідомлення – «Гроші по Вашій заявці не перераховані», як правило, це може означати наступне:

  • термін дії Вашої банківської картки вийшов;
  • проблеми процесингу на стороні банку;
  • Ваша банківська картка не призначена для отримання переказів;
  • Ви закріпили банківську картку Monobank, із яким SOS CREDIT тимчасово не співпрацює.

Інструкція Ваших подальших дій:

  1. Для початку необхідно звернутися до банку, аби отримати інформацію з вищезазначених пунктів.
  2. Якщо ж чинна Ваша картка не підходить для переведення на неї коштів нашою компанією, то тоді в Особистому Кабінеті необхідно додати картку іншого банку та зробити її основною.
  3. Після успішної верифікації цієї картки, зверніться за одним із номерів нашої гарячої лінії: (044) 36 36 767 та 0 (800) 211 767, або до чату компанії. Оператор допоможе здійснити повторну виплату коштів на нову картку.

Зауважте, що угода не є активною, до поки кошти не будуть зараховані на Вашу картку. Також, якщо у Вас немає можливості додати іншу картку: заявка скасується автоматично через 24 години.