Врегулювання спірних питань
Шановні Клієнти!
Інформуємо Вас, що у разі виникнення непорозумінь, скарг, врегулювання заборгованості за кредитом та/або інших питань щодо взаємодії Споживача та Товариства, Ви маєте змогу звернутись до Товариства одним з таких способів зв’язку:
- Подзвонивши за номером 0 (800) 211 767 *. Години роботи підтримки: з 08:00 до 21:00 (щоденно).
- Написавши на пошту support@sos-credit.com.ua звернення нашим спеціалістам зі служби техпідтримки. Години роботи підтримки: з 08:00 до 21:00 (щоденно).
- Звернувшись за допомогою онлайн-чату, Viber чи Telegram. Відповідний значок розташований у нижньому правому кутку нашого сайту. Необхідно клікнути на нього та обрати певний канал комунікації. Години прийому повідомлень: з 09:00 до 21:00 (щоденно).
- написавши за адресою для поштової кореспонденції: 04070, м.Київ, вул. Почайнинська, 23, оф. 21
Скарги, пропозиції, способи врегулювання будуть розглядатись згідно чинного законодавства України та у строки, що обумовлені чинним законодавством України.
Ми допоможемо якісно вирішити всі питання.