Врегулювання спірних питань
Шановні Споживачі!
Інформуємо Вас, що у разі виникнення непорозумінь, скарг, врегулювання заборгованості за кредитом та/або інших питань щодо взаємодії Споживача та Товариства, Ви маєте змогу звернутись до Товариства одним з таких способів зв’язку:
- подзвонивши за номером 0 (800) 211 767 *. Години роботи підтримки: з 08:00 до 21:00 (в будні);
- написавши на номер 0 (68) 358 15 32 у Viber. Години прийому повідомлень: з 06:00 до 00:00;
- написавши на пошту support@sos-credit.com.ua звернення нашим спеціалістам зі служби техпідтримки;
- звернувшись до онлайн-чату, розпочати котрий можна у нижньому правому кутку нашого сайту. Для цього необхідно клікнути на відповідний значок.
- написавши за адресою для поштової кореспонденції: 04070, м.Київ, вул. Почайнинська, 23, оф. 21
У нас є офіційні сторінки в Instagram и Facebook
Скарги, пропозиції, способи врегулювання будуть розглядатись згідно чинного законодавства України та у строки, що обумовлені чинним законодавством України.
Ми допоможемо якісно вирішити всі питання.