Використання BankID при подачі заявки
Аби зареєструвати Особистий Кабінет та подати заявку для отримання кредиту, Вам необхідно скористатися послугою BankID.
Якщо спроба №1 проходження верифікації BankID не буде успішною, то клієнту пропонуватимуться ще 2 додаткових. Завдяки ним він зможе пройти верифікацію BankID у іншому банку.
Якщо всі 3 спроби проходження верифікації BankID не будуть вдалими, то у такому разі клієнт не матиме змоги подати заявку та редагувати інформацію у Особистому Кабінеті. Саме томі слід бути уважним під час вибору банку-верифікатору.
Якщо банк-верифікатор не надав всю необхідну інформацію, то клієнт має можливість доповнити її та пройти повторну верифікацію через 14 днів. Для переверки даних та для доповнення інформації, якої не вистачає, необхідно звертатися безпосередньо до банку-варифікатору.
Що, взагалі, означає термін BankID? Це певний спосіб автентифікації громадян, яка відбувається за допомогою їхніх персональних даних у банку, у якому вони обслуговуються.
Таким чином, якщо Ви скористаєтеся саме BankID, то ми зможемо отримати Ваше ПІБ, дані паспорта, ІПН, електронну пошту та інші необхідні дані для надання послуг, автоматично.