Що таке BankID та його використання під час подачі заявки
- BankID, ЕЦП та Дія.Підпис: різниця
- Конкретніше про дані, які є про клієнта в BankID
- Використання BankID у SOS CREDIT
Громадяни, що зберігають свої кошти у банку, прагнуть забезпечення безпеки та універсальності у доступі для керування ними. У цьому і полягає мета існування BankID. Він спрощує та робить керування банківськими послугами приємнішими.
Завдяки BankID відбувається авторизація через банк, послугами якого ви користуєтеся. Є сервіси, які пропонують саме його у якості альтернативи застосунку ДІЯ.Підпис та електронному. BankID отримує підтверджену інформацію з ваших документів, завдяки чому відповідно й підтверджується особа.
BankID, ЕЦП та Дія.Підпис: різниця
Найважливіша відмінність — специфіка ідентифікації та шифрування інформації.
- BankID з метою авторизації та підтвердження застосовує інформацію з самого банку у додатку. Відбувається це тут і зараз.
- ЕЦП (Електронний цифровий підпис) не включає у себе особисті дані громадянина. Він представлений у вигляді окремого файлу із зашифрованим електронним підписом.
- Дія.Підпис бере дані з додатку ДІЯ. Його особливість полягає у тому, що для використання слід ідентифікувати та підтвердити свою особистість за допомогою фото.
Конкретніше про дані, які є про клієнта в BankID
В самому банку містяться наступні основні дані:
- ПІБ.
- Дата народження.
- Дата реєстрації.
- ІПН.
- Скан-копія ІПН.
- Паспорт: серія та номер.
- Скан-копія паспорту.
- Контактний номер.
- Email.
Всі ці дані містяться в окремій базі даних і, якщо клієнт подає запит, то банк їх і передає за допомогою BankID-системи при авторизації. Завдяки цьому, вам не потрібно займатися їх введенням самостійно.
BankID підтримує всі ці банки з переліку. Серед них ПУМБ, ОТП БАНК, Приватбанк, УКРСИББАНК та інші. Також він підтримує авторизацію у 98 сервісах.
Використання BankID у SOS CREDIT
Це робиться з метою реєстрації Особистого Кабінету для подачі заявки та подальшого отримання грошей на картку.
Таким чином система отримує інформацію про клієнта — ПІБ, паспортні дані, ІПН, електронну пошту та інше, автоматично. Він не витрачає час на те, аби власноруч заповнювати кожну графу. Завдяки цьому клієнт заощаджує свій час та швидше отримує відповідь за заявкою.
Крім цієї приємної можливості, наш сервіс забезпечує своїх клієнтів й іншими. Наприклад, подати заявку можна у будь-який зручний для вас час доби. Якщо кошти знадобилися терміново, то вам не потрібно чекати ранку — просто переходьте на наш сайт.
Ми розробили його так, аби орієнтуватися було просто, але якщо буде щось незрозуміло — нічого, спеціалісти зі служби підтримки готові відповісти на всі запитання. У нас не просто слухають клієнтів, а їх чують та допомагають.
Після свят треба додаткові гроші? Добре, будуть. Очікуємо на вашу заявку вже зараз.