Сума кредиту:
Строк платежу:
Ввести промокод

Термін дії промокоду закінчився

Промокод активовано

Калькулятор Приклади розрахунків Остаточний розрахунок буде надано після проходження реєстрації та підтвердження Клієнтом суми та строку кредиту при поданні заявки!

 

 
Сума до повернення (період 1), грн
 

Сума до повернення (період 1), грн
 

Сума до повернення за другий платіж складається з: - щоденні проценти - щоденна комісія - тіло

 

Это расходы потребителя, связанные с получением, обслуживанием и возвратом кредита. Комиссии и другие обязательные платежи за сопроводительные услуги не начисляются.

 

 

Деталі кредиту
Ввести промокод

Термін дії промокоду закінчився

Промокод активовано

Калькулятор Приклади розрахунків Даний розрахунок не є кредитним калькулятором в розумінні Постанови НБУ № 100 від 05.10.2021. остаточний розрахунок буде надано після проходження реєстрації тут

До чого вдаються супермаркети, аби відвідувачі витрачали більше

  1. Візок для покупок
  2. Полиці з фруктами, овочами та ягодами встановлюются ближче до входу
  3. Квіти, які також розміщують ближче до входу
  4. Коли продукція вже у нарізаному вигляді
  5. Спокійна фонова музика
  6. Хитрощі з цінниками
  7. М’ясна та рибна продукція викладається на полицях білого кольору
  8. Акцій багато… буває 
  9. Товари поряд із касою
  10. Залишити товар — не залишиш

Хтось відвідує супермакет разово, аби скупитися на тиждень. Хтось протягом тижня приходить за покупками декілька разів. Хтось здійснює покупки частково на ринку, де можна придбати овочі, фрукти, ягоди та молочну продукцію, а все інше — у супермакеті. Проте суть лишається одна: всі ми є їхніми відвідувачами. Де, як не у супермаркеті добре спрацьовують маркетингові ходи? Про них ми й поговоримо сьогодні. 

1. Візок для покупок

Звичайно, це зручно, адже покупець штовхатиме його, а не носитиме у руках, як у ситуації з кошиком. Проте сховане одне “але”. Візок великий і купити автоматично захочеться більше. Складається враження, що продукції у ньому мало, а все через розміри. Вагу ж кошика покупець відчуває відразу. На додачу, він набагато менший за візок і вміщується у нього менше, тому до каси покупець прямуватиме швидше. 

2. Полиці з фруктами, овочами та ягодами встановлюются ближче до входу

Тут робиться акцент на силі волі людей. Спочатку вони купує те, що позитивно впливає на їхній організм — тобто, фрукти, овочі та ягоди. Мозок зафіксовує цей факт. Після цього саме сила волі або дає покупцям порушувати власні кордони, або ж ні. Звичайно, у такому випадку все індивідуально. 

Проте дослідники встановили факт того, що чим більше корисного купує людина, тим більшою є вірогідність придбання нею тих самих некорисних продуктів, тобто алкоголю, сухариків, чипсів і тд.

3. Квіти, які також розміщують ближче до входу

Завдяки запаху квітів виділяється дофамін, що є гормоном задоволення та радості. Так людина ще більше налаштовується на приємне проведення часу, вона вже підвідомо дозволяє собі сьогодні придбати більше. 

До чого вдаються супермаркети, аби відвідувачі витрачали більше

4. Коли продукція вже у нарізаному вигляді

Не завжди покупці відвідують магазин у бадьорому стані. Часто це трапляється саме після роботи — з останніх сил. Тому вони купують продукцію, що вже нарізана і яку можна відразу вживати — менше роботи. До такої відносяться фрукти, овочі, сири, ковбаси, хліб. Треба зважати на той факт, що нарізаний товар завжди коштує дорожче. Можливо, той самий сир ви сьогодні їсти не будете, а вже переплатите. 

5. Спокійна фонова музика

Завдяки цьому створюється відповідна атмосфера, коли покупець може розслабитися і, тим самим, провести більше часу, роздивляючись полиці з товарами.  

6. Хитрощі з цінниками

Хоча й всі знають про ці скорочення, коли, наприклад, 99 грн замість 100 грн, але підсвідомо нам здається це вигідною знижкою. Або коли стара ціна виділяється виразнішим та більшим шрифтом, а нова вказується дрібнішим.

7. М’ясна та рибна продукція викладається на полицях білого кольору

Таким чином вона виглядає свіжішою і виникає більше бажання її придбати.

До чого вдаються супермаркети, аби відвідувачі витрачали більше

8. Акцій багато… буває

“Купуйте 2 товари за ціною 1”: так, це вигідно. Проте треба чітко розуміти, який термін придатності у цієї продукції. Якщо ви не встигнете використати його і він зіпсується, то така економія зовсім не вигідна. Звертайте увагу на те, чи дійсно вам потрібен цей продукт? Або ж вас просто спокушає сам факт, що акція є?

9. Товари поряд із касою

Покупці звертають на них увагу, поки стоять у черзі. Добре, коли вона невелика, а не навпаки. А якщо ви прийшли ще й з дітьми, яким цікаво все роздивлятися! Солодощі, жувальні гумки, вода, серветки, кава у стіках, батарейки — це ще не повний перелік того, що можна там знайти. 

10. Залишити товар — не залишиш

Поки покупець стоїть у черзі до каси, то може передумати стосовно якогось товару, але де можна було б лишити його та інші такі товари, супермаркети не передбачають. Більший відсоток людей не відмовляється від товару, бо банально, але потрібно повертатися назад до полиці, де його було взято. Тим паче, якщо черга вже от-от дійде, а полиця з товаром знаходиться у глибині супермаркета. 

Любі клієнти, радимо звертати увагу на кожен пункт, аби не давати супермаркетам заробляти на собі. Сподіваємося, що були корисними для вас. Купуймо грамотно, аби такі витрати не відображалися негативно на балансі карток. Якщо знадобляться гроші до зарплати, то SOS CREDIT пропонує свої послуги. Отримайте до 15000 гривень. Нові клієнти подають заявку під вигідні від 0,01%, а для повторних завжди є у наявності промокод на знижку.

Гіперпосилання на істотні характеристики послуги з надання мікрокредиту згідно вимог Національного банку України та інших законодавчих актів України.

Додаток 1

Гіперпосилання на істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту.

Додаток 2

ПОПЕРЕДЖЕННЯ

У разі користування фінансовою послугою Товариства з обмеженою відповідальністю «СОС КРЕДИТ» (далі-Товариство), попереджаємо про можливі наступні наслідки для споживача:

•те, що порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію та ускладнити отримання позики/кредиту надалі;

•те, що фінансовій установі забороняється вимагати від споживача придбання будь- яких товарів чи послуг від фінансової установи або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання споживчого кредиту;

•те, що для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ;

•те, що фінансова установа має право вносити зміни до укладених зі споживачами договорів Кредиту тільки за згодою сторін;

•можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації;

•те, що можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредиту залежать від обраного споживачем способу сплати;

• те, що ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов’язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит здійснюється зі зміною умов попередньо укладеного договору.
Нарахування процентів відбувається за договором у декілька періодів, строк та умови яких визначені в договорі (періоди можуть додаватись та /або змінювати при укладанні додаткових угод до договору). Акційні умови (проценти та комісії від 0,01%)за даними періодами діють за кожен день до останнього дня до 23 години 55 хвилин користування кожного періоду, що визначений умовами договору. У разі якщо споживач не виконає оплати процентів та/або комісій за визначений в останній день останнього періоду визначеного в договорі до 23 години 55 хвилин включно Товариство нараховує проценти та/або комісії за кожен день за попередній та/або цей період за базовими умовами (1%) та споживач повинен буде сплатити проценти та/або комісії за кожен день за базовими умовами договору, також наступний період буде нараховуватись за базовими умовами, що визначена в договорі. Якщо
споживач погасить проценти та комісії за перший діючий період договору до кінця третього дня до закінчення даного періоду та не погасить тіло з процентами в останній день даного періоду Товариство має право нараховувати споживачу наступний період за акційною процентною ставкою але з урахування положень визначених вище. Якщо споживач оформить пролонгацію у діючому періоді Договору до кінця третього дня до закінчення даного періоду залишок нарахованих Акційних умов (процентів та комісій Договору за кожен день перейде на наступний період за Акційними умовами, але з урахування положень визначених вище.

У допущення споживачем невиконання або неналежного виконання зобов’язань згідно договору, можливі наступні наслідки для споживача: зміна кредитної історії споживача, прострочення виконання грошового зобов’язання, взаємодія кредитодавця з позичальником в межах укладеного договору Кредиту, відступлення права грошової вимоги за договором на користь третіх осіб та інші наслідки, що можуть виникнути відповідно до чинного законодавства України та укладеного договору. У разі невиконання/прострочення виконання споживачем грошового зобов’язання за договором Кредиту, позичальнику на простроченому суму Кредиту за кожен день прострочення нараховуються проценти у розмірі, визначеному Сторонами в Договорі. У випадку невиконання позичальником умов для застосування акційної процентної ставки, користування позикою для нього стає доступним виключно на стандартних умовах — за базовою процентною ставкою. У випадку прострочення споживачем повернення Кредиту, споживач на вимогу кредитодавця зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми. Також кредитодавець має право нарахувати штраф в розмірі 50% від тіла Кредиту але не більше ніж половина суми, одержаної споживачем за договором (для договорів загальний розмір кредиту за яким перевищує розміру однієї мінімальної заробітної плати на дату укладення Договору) або в розмірі 200% від тіла Кредиту але не більше подвійної суми, одержаної споживачем за договором (для договорів загальний розмір кредиту за яким не перевищує розміру однієї мінімальної заробітної плати), нарахування штрафу є правом, а не обов’язком кредитодавця. ТОВ «СОС КРЕДИТ», як кредитодавець, має право звернутися до суду з позовом до споживача з метою примусового стягнення заборгованості.

1240 переглядів
Поделиться в Facebook

Схожі статті:

Отримати кредит