До чого вдаються супермаркети, аби відвідувачі витрачали більше
- Візок для покупок
- Полиці з фруктами, овочами та ягодами встановлюются ближче до входу
- Квіти, які також розміщують ближче до входу
- Коли продукція вже у нарізаному вигляді
- Спокійна фонова музика
- Хитрощі з цінниками
- М’ясна та рибна продукція викладається на полицях білого кольору
- Акцій багато… буває
- Товари поряд із касою
- Залишити товар — не залишиш
Хтось відвідує супермакет разово, аби скупитися на тиждень. Хтось протягом тижня приходить за покупками декілька разів. Хтось здійснює покупки частково на ринку, де можна придбати овочі, фрукти, ягоди та молочну продукцію, а все інше — у супермакеті. Проте суть лишається одна: всі ми є їхніми відвідувачами. Де, як не у супермаркеті добре спрацьовують маркетингові ходи? Про них ми й поговоримо сьогодні.
1. Візок для покупок
Звичайно, це зручно, адже покупець штовхатиме його, а не носитиме у руках, як у ситуації з кошиком. Проте сховане одне “але”. Візок великий і купити автоматично захочеться більше. Складається враження, що продукції у ньому мало, а все через розміри. Вагу ж кошика покупець відчуває відразу. На додачу, він набагато менший за візок і вміщується у нього менше, тому до каси покупець прямуватиме швидше.
2. Полиці з фруктами, овочами та ягодами встановлюются ближче до входу
Тут робиться акцент на силі волі людей. Спочатку вони купує те, що позитивно впливає на їхній організм — тобто, фрукти, овочі та ягоди. Мозок зафіксовує цей факт. Після цього саме сила волі або дає покупцям порушувати власні кордони, або ж ні. Звичайно, у такому випадку все індивідуально.
Проте дослідники встановили факт того, що чим більше корисного купує людина, тим більшою є вірогідність придбання нею тих самих некорисних продуктів, тобто алкоголю, сухариків, чипсів і тд.
3. Квіти, які також розміщують ближче до входу
Завдяки запаху квітів виділяється дофамін, що є гормоном задоволення та радості. Так людина ще більше налаштовується на приємне проведення часу, вона вже підвідомо дозволяє собі сьогодні придбати більше.
4. Коли продукція вже у нарізаному вигляді
Не завжди покупці відвідують магазин у бадьорому стані. Часто це трапляється саме після роботи — з останніх сил. Тому вони купують продукцію, що вже нарізана і яку можна відразу вживати — менше роботи. До такої відносяться фрукти, овочі, сири, ковбаси, хліб. Треба зважати на той факт, що нарізаний товар завжди коштує дорожче. Можливо, той самий сир ви сьогодні їсти не будете, а вже переплатите.
5. Спокійна фонова музика
Завдяки цьому створюється відповідна атмосфера, коли покупець може розслабитися і, тим самим, провести більше часу, роздивляючись полиці з товарами.
6. Хитрощі з цінниками
Хоча й всі знають про ці скорочення, коли, наприклад, 99 грн замість 100 грн, але підсвідомо нам здається це вигідною знижкою. Або коли стара ціна виділяється виразнішим та більшим шрифтом, а нова вказується дрібнішим.
7. М’ясна та рибна продукція викладається на полицях білого кольору
Таким чином вона виглядає свіжішою і виникає більше бажання її придбати.
8. Акцій багато… буває
“Купуйте 2 товари за ціною 1”: так, це вигідно. Проте треба чітко розуміти, який термін придатності у цієї продукції. Якщо ви не встигнете використати його і він зіпсується, то така економія зовсім не вигідна. Звертайте увагу на те, чи дійсно вам потрібен цей продукт? Або ж вас просто спокушає сам факт, що акція є?
9. Товари поряд із касою
Покупці звертають на них увагу, поки стоять у черзі. Добре, коли вона невелика, а не навпаки. А якщо ви прийшли ще й з дітьми, яким цікаво все роздивлятися! Солодощі, жувальні гумки, вода, серветки, кава у стіках, батарейки — це ще не повний перелік того, що можна там знайти.
10. Залишити товар — не залишиш
Поки покупець стоїть у черзі до каси, то може передумати стосовно якогось товару, але де можна було б лишити його та інші такі товари, супермаркети не передбачають. Більший відсоток людей не відмовляється від товару, бо банально, але потрібно повертатися назад до полиці, де його було взято. Тим паче, якщо черга вже от-от дійде, а полиця з товаром знаходиться у глибині супермаркета.
Любі клієнти, радимо звертати увагу на кожен пункт, аби не давати супермаркетам заробляти на собі. Сподіваємося, що були корисними для вас. Купуймо грамотно, аби такі витрати не відображалися негативно на балансі карток. Якщо знадобляться гроші до зарплати, то SOS CREDIT пропонує свої послуги. Отримайте до 15000 гривень. Нові клієнти подають заявку під вигідні від 0,01%, а для повторних завжди є у наявності промокод на знижку.
Гіперпосилання на істотні характеристики послуги з надання мікрокредиту згідно вимог Національного банку України та інших законодавчих актів України.
Гіперпосилання на істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
У разі користування фінансовою послугою Товариства з обмеженою відповідальністю «СОС КРЕДИТ» (далі-Товариство), попереджаємо про можливі наступні наслідки для споживача:•те, що порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію та ускладнити отримання позики/кредиту надалі;•те, що фінансовій установі забороняється вимагати від споживача придбання будь- яких товарів чи послуг від фінансової установи або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання споживчого кредиту;•те, що для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ;•те, що фінансова установа має право вносити зміни до укладених зі споживачами договорів Кредиту тільки за згодою сторін;•можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації;•те, що можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредиту залежать від обраного споживачем способу сплати;• те, що ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов’язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит здійснюється зі зміною умов попередньо укладеного договору.
|