Сума кредиту:
Строк платежу:
Ввести промокод

Термін дії промокоду закінчився

Промокод активовано

Калькулятор Приклади розрахунків Остаточний розрахунок буде надано після проходження реєстрації та підтвердження Клієнтом суми та строку кредиту при поданні заявки!

 

 
Сума до повернення (період 1), грн
 

Сума до повернення (період 1), грн
 

Сума до повернення за другий платіж складається з: - щоденні проценти - щоденна комісія - тіло

 

Это расходы потребителя, связанные с получением, обслуживанием и возвратом кредита. Комиссии и другие обязательные платежи за сопроводительные услуги не начисляются.

 

 

Деталі кредиту
Ввести промокод

Термін дії промокоду закінчився

Промокод активовано

Калькулятор Приклади розрахунків Даний розрахунок не є кредитним калькулятором в розумінні Постанови НБУ № 100 від 05.10.2021. остаточний розрахунок буде надано після проходження реєстрації тут

5 дієвих рекомендацій, що допоможуть отримати підвищення

  1. №1. Більше роботи та відповідно — більше відповідальності
  2. №2. Конкретні ідеї, що сприятимуть покращенню компанії
  3. №3. Втілені проєкти, що принесли прибуток компанії
  4. №4. Високу ефективність праці
  5. №5. Зарплатню, нижчу від середньої ринкової за фахом
  6. Бонус: 5 аргументів, які не слід використовувати для отримання підвищення

Минулої п’ятниці — 01.03, на офіційній сторінці у Facebook ми опублікували допис на цю тему у скороченому варіанті. Докладне пояснення кожного із аргументів, а також приємний та корисний бонус — 5 аргументів, які не слід використовувати для отримання підвищення, сьогодні у нашому блозі.

Питання підвищення зарплатні є досить незручним. Часто працівники соромляться починати подібну розмову та вважають, що у них бракує кваліфікації. Власні досягнення їм здаються незначними у порівнянні з досягненнями колег.Працівник відразу вирішує, що керівник відповість йому остаточне «ні». 

Слід враховувати, що перегляд заробітної плати для працівників — стандартна процедура. Здебільшого вона є щорічною. Тобто, разово на пів року або 3 місяці. Тому працівник нічого не втрачає, якщо поспілкується з керівником з приводу цього питання. Головне — поставитися до розмови відповідально та підготуватися належним чином. 

Далі докладніше про кожен із 5 дієвих аргументів.

№1. Більше роботи та відповідно — більше відповідальності

Важливо: такий аргумент не має бути претензійним. Якщо склалися обставини, що до звичного обсягу роботи працівник отримав додатковий, то винагорода у вигляді підвищення заробітної плати — це нормально та правильно. 

Наприклад, якщо одного із працівників компанії було звільнено і частину його обов’язків чи обов’язки у повному обсязі, доручено виконувати іншому працівнику. У такому разі, працівник, що отримав додаткові обов’язки, має право на підвищення. 

Для того, щоб підготуватися до розмови з керівництвом треба сформувати окремий чіткий список із обов’язками, які такий працівник виконував до того, як йому доручили додаткові. У вигляді окремого списку мають бути вказані нові додаткові доручення. 

№2. Конкретні ідеї, що сприятимуть покращенню компанії

Важливо: у працівника мають бути ідеї, які реально втілити та які мають всі шанси, аби покращити становище компанії — вивести її на вищий щабель. Оформити ці ідеї краще у вигляді презентації або у письмовому вигляді для того, аби керівник міг краще зрозуміти їх. Слід показати, що підвищуючи зарплатню такому працівникові, керівництво робить грамотний внесок у розвиток компанії.  

№3. Втілені проєкти, що принесли прибуток компанії

Якщо під час роботи у компанії працівник встиг себе зарекомендувати тим, чиї проєкти  надали вигоду компанії у фінансовому еквіваленті, то це привід отримати підвищення. У якості підтвердження також краще ці дані краще відобразити за допомогою презентації або у письмовому вигляді. 

№4. Високу ефективність праці

Це перевага у роботі конкретного працівника над іншими працівниками компанії. Якщо вона дійсно є, то керівник має про неї знати. Проте у якості підтвердження працівникові необхідно надати конкретні показники, наприклад, перевищення встановленого KPI. У випадку, коли робота полягає у залученні нових клієнтів, то слід навести чіткі цифри, що перевищують норму. Тобто, працівник вже тривалий час не знаходиться на початкових показниках, які він отримував від своєї діяльності тільки на початку працевлаштування. Головне — не керуватися лише словами, слід оперувати фактами.

№5. Зарплатню, нижчу від середньої ринкової за фахом

Не слід покладатися лише на керівника, що він відслідковуватиме ринок праці та статистику показників середньої зарплатні для своїх підлеглих. В інтересах самого працівника орієнтуватися у актуальних цифрах, аби у випадку необхідності надати їх керівникові. Якщо у того є всі підстави, аби призначити підвищення підлеглому, то вірогідніше за все — так і трапиться. 

Працівниця виступає на нараді

Бонус: 5 аргументів, які не слід використовувати для отримання підвищення

Пам’ятайте, що під час такої важливої розмови слід дотримуватися дистанції «працівник та керівник». Ваша репутація у такому разі на першому місці, тому краще не допускати певної фамільярності. 

№1. «Того, що я постійно маю затримуватися хіба недостатньо?»

Якщо відділ складається з декількох працівників і вони йдуть з роботи вчасно, а працівник, що керується таким аргументов — ні, то слід замислитися, чому ситуація саме така. 

Хтось виконує свої зобов’язання протягом дня і не відволікається, відкладаючи їх на потім. Хтось може більшу частину часу теревенити, зависати в інтернеті, регулярно відволікатися на каву, а переходити до виконання зобов’язань за декілька годин до закінчення робочого дня. У такому разі не слід дивуватися, що у останньому випадку працівникові регулярно доводиться затримуватися на роботі, адже він нічого не встигає. 

Є випадки, коли на працівника покладено багато зобов’язань, які він фізично не встигає виконувати. Тоді керівник має про це знати і такі перепрацювання повинні фінансово винагороджуватися. 

№2. «Я тут так довго працюю, а мені досі не підвищили зарплатню»

Якщо це так, то слід оперувати саме статистичними показниками у країні щодо зарплатні, передбаченої для посади. На додачу до цього, якщо працівник не виконує сумлінно свою роботу, не має певних досягнень, то керівник може не прийняти позитивне рішення. 

№3. «Мої колеги мають зарплатню в рази вищу, ніж я»

Це негарно по відношенню до колег, які поділилися такою конфіденційною інформацією. Вони можуть виконувати більше зобов’язань, аби отримувати більше коштів. Тому краще дізнатися у керівника, який обсяг робіт він може доручити для того, аби працівникові погодили підвищення. 

№4. «Або Ви мені негайно підвищите зарплатню, або я звільняюся»

По-перше, жодному керівникові не сподобається такий різкий тон від підлеглого. По-друге, пошук нового працівника — тривалий процес. Аби уникнути стресів та витраченого часу, що він передбачає, керівникові простіше погодитися на підвищення зарплатні. Проте керівник пам’ятатиме про те, за яких саме обставин це сталося. 

№5. «Мені постійно не вистачає грошей»

Керівник не має відношення до того, як розпоряджаються зарплатнею його підлеглі. Тому таким аргументом працівник певним чином примусово долучає керівника у власне життя. У цьому разі не завадить повчитися фінансовій грамотності та подумати над більш доцільним аргументом для підвищення своєї цінності перед керівником. 

Бажаємо достойної зарплатні та нехай ваша праця оцінюється гідно! 

  

Гіперпосилання на істотні характеристики послуги з надання мікрокредиту згідно вимог Національного банку України та інших законодавчих актів України.

Додаток 1

Гіперпосилання на істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту.

Додаток 2

ПОПЕРЕДЖЕННЯ

У разі користування фінансовою послугою Товариства з обмеженою відповідальністю «СОС КРЕДИТ» (далі-Товариство), попереджаємо про можливі наступні наслідки для споживача:

•те, що порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію та ускладнити отримання позики/кредиту надалі;

•те, що фінансовій установі забороняється вимагати від споживача придбання будь- яких товарів чи послуг від фінансової установи або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання споживчого кредиту;

•те, що для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ;

•те, що фінансова установа має право вносити зміни до укладених зі споживачами договорів Кредиту тільки за згодою сторін;

•можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації;

•те, що можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредиту залежать від обраного споживачем способу сплати;

• те, що ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов’язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит здійснюється зі зміною умов попередньо укладеного договору.
Нарахування процентів відбувається за договором у декілька періодів, строк та умови яких визначені в договорі (періоди можуть додаватись та /або змінювати при укладанні додаткових угод до договору). Акційні умови (проценти та комісії від 0,01%)за даними періодами діють за кожен день до останнього дня до 23 години 55 хвилин користування кожного періоду, що визначений умовами договору. У разі якщо споживач не виконає оплати процентів та/або комісій за визначений в останній день останнього періоду визначеного в договорі до 23 години 55 хвилин включно Товариство нараховує проценти та/або комісії за кожен день за попередній та/або цей період за базовими умовами (1%) та споживач повинен буде сплатити проценти та/або комісії за кожен день за базовими умовами договору, також наступний період буде нараховуватись за базовими умовами, що визначена в договорі. Якщо
споживач погасить проценти та комісії за перший діючий період договору до кінця третього дня до закінчення даного періоду та не погасить тіло з процентами в останній день даного періоду Товариство має право нараховувати споживачу наступний період за акційною процентною ставкою але з урахування положень визначених вище. Якщо споживач оформить пролонгацію у діючому періоді Договору до кінця третього дня до закінчення даного періоду залишок нарахованих Акційних умов (процентів та комісій Договору за кожен день перейде на наступний період за Акційними умовами, але з урахування положень визначених вище.

У допущення споживачем невиконання або неналежного виконання зобов’язань згідно договору, можливі наступні наслідки для споживача: зміна кредитної історії споживача, прострочення виконання грошового зобов’язання, взаємодія кредитодавця з позичальником в межах укладеного договору Кредиту, відступлення права грошової вимоги за договором на користь третіх осіб та інші наслідки, що можуть виникнути відповідно до чинного законодавства України та укладеного договору. У разі невиконання/прострочення виконання споживачем грошового зобов’язання за договором Кредиту, позичальнику на простроченому суму Кредиту за кожен день прострочення нараховуються проценти у розмірі, визначеному Сторонами в Договорі. У випадку невиконання позичальником умов для застосування акційної процентної ставки, користування позикою для нього стає доступним виключно на стандартних умовах — за базовою процентною ставкою. У випадку прострочення споживачем повернення Кредиту, споживач на вимогу кредитодавця зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми. Також кредитодавець має право нарахувати штраф в розмірі 50% від тіла Кредиту але не більше ніж половина суми, одержаної споживачем за договором (для договорів загальний розмір кредиту за яким перевищує розміру однієї мінімальної заробітної плати на дату укладення Договору) або в розмірі 200% від тіла Кредиту але не більше подвійної суми, одержаної споживачем за договором (для договорів загальний розмір кредиту за яким не перевищує розміру однієї мінімальної заробітної плати), нарахування штрафу є правом, а не обов’язком кредитодавця. ТОВ «СОС КРЕДИТ», як кредитодавець, має право звернутися до суду з позовом до споживача з метою примусового стягнення заборгованості.

1142 переглядів
Поделиться в Facebook

Схожі статті:

Отримати кредит